| Zawartość zestawu | 64 kwadratowe ramki, 64 kwadratowe karty do oznaczania, cztery ramki w kształcie litery T, dwie nadmuchiwane kostki liczbowe, jedna nadmuchiwana kostka z ilustracjami +1-, -10, +1 i -1, propozycje gry | Mata, pionki/krążki, torba do przechowywania | Mata, tarcza losująca | Karty, Kości, Mata, Pionki
| Beanbags
| Diski
| 1 mata Twister, 1 tarcza losująca, instrukcja | Double-sided game mat, Rotating double-sided arrow
| Torba transportowa
| Mata, koło | | | 1 pine wood board, 1 storage bag, 1 easy-to-learn game guideline, 2 removable wooden legs, 42 plastic chips
| Mata, kostki | 6 figurek zwierząt | Drewniane klocki (kubby), drewniane pałki |
| Funkcje edukacyjne | Ćwiczenia w przedziale liczb od 1 do 120 | Nauka liczb, orientacja przestrzenna
| | | Nauka liczenia | Myślenie krytyczne, Strategia
| | Aktywna zabawa, równowaga, kolory, krytyczne myślenie, gra interaktywna, nauka liczb, litery, sprawność fizyczna, promowanie koordynacji ruchowej, rozwój umiejętności społecznych, reakcje sensoryczne, kształty, strategia, praca zespołowa
| Rozwiązywanie problemów, strategia | | Kolory, Nauka liczb, Koordynacja ruchowa, Umiejętność rozwiązywania problemów, Kształty
| Umiejętności budowania zespołu | Rozwijanie koordynacji ręka-oko, planowania strategicznego i umiejętności krytycznego myślenia | Kolory, Krytyczne myślenie, Nauka liczb, Litery, Promowanie koordynacji ruchowej, Kształty, Strategia, Praca zespołowa
| Rozpoznawanie kształtów i kolorów | Nauka liczb, Sprawność fizyczna, Strategia
|
| Rozwój umiejętności | Zdolności matematyczne | Koordynacja wzrokowo-ruchowa, strategiczne myślenie | Koordynacja ruchowa | Równowaga, koordynacja ruchowa | Koordynacja ruchowa | Planowanie strategiczne
| Zwinność, rozwój społeczny, rozwój motoryczny, koordynacja wzrokowo-ruchowa, kreatywność | Active play, Interactive game, Colors, Animal recognition, Social skills development, Movement, Balance
| Rozwiązywanie problemów, Strategia
| Elastyczność, równowaga | Rozwiązywanie problemów
| Umiejętności pracy zespołowej
| Koordynacja wzrokowo-ruchowa, planowanie strategiczne, umiejętność krytycznego myślenia
| Rozpoznawanie liter, umiejętności budowania słów | Rozwój zdolności manualnych, koordynacja wzrokowo-ruchowa | Myślenie logiczne
|