Jak ObliczamyWynik TRUFL
System Oceny Trufl
Nasze podejścieW Trufl każdy produkt oceniany jest z dbałością, obiektywnie oraz w oparciu o najnowsze dane rynkowe.
Nasz wynik to połączenie czterech kluczowych sygnałów jakości, wspieranych przez zaawansowaną sztuczną inteligencję i analizę danych.
Jak to działa:

Zobacz, jak to działa Kliknij w schemat, aby zobaczyć szczegółowe opisy każdego sygnału używanego do obliczenia wyniku.

Przeglądaj kategorie, aby rozpocząć porównywanie produktów i dokonać najlepszego wyboru na podstawie własnych kryteriów.
Przeglądaj katalogOcena jakości produktu
Ocena opiera się na dynamicznej analizie wszystkich cech i funkcji produktu oraz ich porównaniu do innych produktów w tej samej kategorii. Pozycja produktu na rynku zostaje przeliczona na konkretną ocenę. Co wpływa na ten wynik?
- Kluczowe innowacje lub lepsze funkcje mogą podnieść ocenę, gdy pojawią się nowe modele.
- Gdy pojawią się lepsze modele, starsze produkty mogą otrzymać niższą ocenę.
- Produkty bez wyróżniających się funkcji plasują się pośrodku.

Opinia o marce
Dokładnie analizujemy markę w każdej kategorii, biorąc pod uwagę różnorodne sygnały:
- Opinie klientów o produktach danej marki oraz jej pozycję na rynku
- Opinie o marce z wielu internetowych źródeł
- Znane marki zyskują wiarygodny sygnał oceny przy produktach z małą ilością opinii.

Jakość ceny
Stosujemy modele NLP oraz uczenie maszynowe do oceny stosunku ceny do jakości na podstawie funkcji i cech produktu w jego kategorii. Następnie porównujemy te sygnały ze wszystkimi produktami w rynku, aby wystawić ocenę odzwierciedlającą pozycję produktu na rynku.

Opinia klientów
Opinia klientów stanowi sprawdzone i istotne źródło informacji w naszej analizie. Idziemy jednak dalej – analizujemy także kontekst i obiektywność zawartą w treści recenzji. Uwzględniamy następujące kryteria:
- Odczucie ceny (jak użytkownicy oceniają cenę produktu w stosunku do jego funkcji)
- Dostawa (czy użytkownik otrzymał wszystko zgodnie z obietnicą)
- Recenzje produktu (proporcja opinii, ogólne zadowolenie konsumenta)
